Faq
W Dakea oferujemy akcesoria najwyższej jakości, które są objęte stosowną gwarancją. Dzięki temu masz pewność, iż w razie uszkodzenia możesz skontaktować się z działem obsługi klienta i otrzymać specjalistyczną pomoc lub nową roletę, wolną od wad. Gwarancja na rolety zewnętrzne w niektórych wypadkach obejmuje również naprawę, jeśli ta jest możliwa. Aby gwarancja była ważna, rolety muszą być użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem, a dodatkowo muszą być konserwowane zgodnie z instrukcją obsługi. Po dokładne informacje udaj się do punktu sprzedaży, w którym zakupiłeś rolety Dakea.
Rolety zaciemniające DUA, przyciemniające RHA, żaluzje poziome PAA, markizy termoizolacyjne MIA objęte są 2-letnią gwarancją, roleta solarna zewnętrzna SSR objęta jest gwarancją 3-letnią.
Skontaktuj się ze swoim punktem sprzedaży lub Działem Obsługi Klienta marki Dakea, aby rozwiązać sytuację.
Jeśli rolety były użytkowane w sposób nieprawidłowy lub ich konserwacja była niezgodne z normami (np. były na nich stosowane agresywne środki chemiczne), to gwarancja na rolety nie zostanie uznana. Istotny jest również prawidłowy montaż rolet.
Do uzyskania gwarancji niezbędna jest faktura zakupu.
Jesteś dekarzem lub działasz w branży deweloperskiej/wykonawczej?
Zapisz się do naszego newslettera już dziś i bądź zawsze na bieżąco z informacjami o nowych produktach, promocjach i ofertach.
Jeśli nie należysz do tej grupy, ale chciałbyś uzyskać więcej informacji o ofercie marki Dakea, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.