Dekarze – wydawana w ramach akcji #DumnyDekarz broszura – to nie tylko zbiór opowieści o tym, czym się zajmuje dekarz, jaką obrał specjalizację i jak to się stało, że postanowił pracować na dachu. W wywiadach bohaterowie zdradzili, jakim pasjom i rozrywkom poświęcają się po zakończonym dniu pracy.
Akcja #DumnyDekarz to kampania społeczna, której inicjatorem i pomysłodawcą jest marka okien dachowych Dakea. Jej misją jest popularyzowanie zawodu dekarza, wspieranie jego rozwoju w Polsce oraz integrowanie środowiska budowlanego wokół wspólnej idei rozwoju profesjonalnego dekarstwa.
NA WYSOKOŚCI
Dekarze przywykli do patrzenia na świat z innej perspektywy. „Latający bracia” Bednarscy, jedni z bohaterów pierwszej edycji akcji #DumnyDekarz, ten smak znają od dziecka. Już jako dzieci rozpoczęli przygodę z paralotniarstwem, a mając lat kilkanaście, rozpoczęli latanie z silnikiem. Punktami styku między ich pasją a dekarstwem jest odwaga i przełamywanie lęku otwartej przestrzeni.
Michał Andreskowski, którego sylwetkę przybliżą najnowsze wydanie Dekarzy, stawia na wspinaczkę. Tak jak w dekarstwie, ta rozrywka niesie ze sobą pokonywanie kolejnych etapów, adrenalinę, wysokość i konieczność bycia ostrożnym i uważnym.
TROSZKĘ SPOKOJNIEJ
Myśląc o kolekcjonerstwie, często ma się przed oczami znaczki, pocztówki czy stare monety. Lech Faliszewski posiada ogromną kolekcję ołówków i metrówek, tych drugich ma blisko 680. Dzieciom Stefana Wilusia, spodobała się jazda konna, a że wolał „browar od piwa”, stał się hodowcą koni. I to z sukcesami! Obu panów można poznać bliżej czytając wydanie Dekarze 2/2020.
Daniel Baliński i Marcin Solarek specjalizują się w trudnych realizacjach i z tego powodu stale poszerzają swoją wiedzę, którą również dzielą się na szkoleniach. Pasjonują ich dachy, a czas spędzony na analizach i inwestowanie w nowe technologie pozwolił im opracować własną metodę wykonywania ociepleń nakrokwiowych.
Jeśli marzy Wam się własna, rodzinna winnica w Bieszczadach – z pewnością interesująca okaże się historia Józefa Szmyda. Praca z winogronami, tak jak dekarstwo, wymaga pokory i włożenia ogromu pracy, by było widać efekty.
PRZY DUŻEJ PRĘDKOŚCI
Fanom motoryzacji szczególnie spodoba się wydanie Dekarze 1/2020 – pojawiają się w nim m.in. dwa mocno podrasowane i przygotowane do driftu „japończyki”, tzn. Nissan 200SX
i Honda S2000 braci Stawowczyków, motocykl Yamaha Midnight Star, którą porusza się Józef Grobelny, a także wzmianka o Harleyu, którą przemierzył legendarną drogę Route 66.
O przemierzaniu quadem bezdroży wspomina nam w rozmowie Robert Szałęga.
Niezwykle ciekawą historię zaprezentowano w najnowszym wydaniu, bowiem Sebastian Paczkowiski bierze udział w charytatywnych rajdach, przemierzając Europę w dwudziestopięcioletnim Żuku. Kolekcjonuje również stare motocykle, w kolekcji posiada m.in. Simsona SR2 z 1962 roku.
DEKARZE
Pobierając darmową broszurę o profesjonalistach, wspomagasz w ten sposób młodych dekarzy. Za każde unikatowe pobranie publikacji Dekarze 2/2020 Dakea, marka okien dachowych i pomysłodawca akcji przekaże 10 zł na zakup profesjonalnych narzędzi, by ułatwić młodym dekarzom – absolwentom klas dekarskich – rozwój w zawodzie. Mecenasem akcji #DumnyDekarz jest Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.
Wesprzyj wyższy cel wchodząc na stronę https://dakea.pl/dumny-dekarz/
Zapoznając się z wydawanymi w ramach akcji #DumnyDekarz publikacjami Dekarze, mieliście okazję poznać wiele... czytaj więcej
14 maja 2019 r. to dla polskiego dekarstwa nowa, symboliczna data. To wtedy pierwszy raz, za pośrednictwem ... czytaj więcej
Popyt na usługi dekarskie zawsze będzie miał się dobrze, jednakże branża zmaga się z niewystarczającą ilośc... czytaj więcej
Jesteś dekarzem lub działasz w branży deweloperskiej/wykonawczej?
Zapisz się do naszego newslettera już dziś i bądź zawsze na bieżąco z informacjami o nowych produktach, promocjach i ofertach.
Jeśli nie należysz do tej grupy, ale chciałbyś uzyskać więcej informacji o ofercie marki Dakea, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.