Grudzień to miesiąc podsumowań i refleksji – również w ramach inicjatywy #DumnyDekarz. Właśnie dobiega końca trzecia edycja projektu, który od 2019 roku zrzesza wokół siebie praktyków i sympatyków profesjonalnego dekarstwa w Polsce oraz pomaga młodym ludziom w lepszym starcie w tym zawodzie. Ostatnie lata udowodniły, że inicjatywa #DumnyDekarz to ważna branżowa przestrzeń do rozmowy o wyzwaniach stojących przed samym rzemiosłem, jak i jego wykonawcami, ale nie tylko. To projekt, który służy wymianie doświadczeń. Dzięki niemu profesjonaliści mogą wspierać promocję dekarstwa oraz wspierać siebie nawzajem. Sukces akcji mierzony jest tysiącami fanów, setkami pobrań magazynu „Dekarze” oraz niezliczonymi działaniami integrującymi przedstawicieli zawodu w Polsce.
Integracja dekarzy
Mijająca trzecia odsłona inicjatywy #DumnyDekarz, podobnie jak dwie poprzednie, upłynęła pod znakiem szeroko rozumianej promocji dekarstwa, wewnątrz jak i na zewnątrz środowiska branżowego. Dzięki wsparciu jej inicjatora – marki Dakea, mecenasa – Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy oraz mediów branżowych, #DumnyDekarz od trzech lat skutecznie realizuje swój cel promując ten niszowy fach wśród młodych ludzi oraz integruje wokół siebie osoby zainteresowane tym rzemiosłem. Każda z trzech edycji charakteryzowała się innym zadaniem dla osób wspierających inicjatywę, którego wykonanie skutkowało przekazaniem środków finansowych na rzecz adeptów dekarstwa. Bez wątpienia kluczową rolę odgrywali w nim zawsze sami dekarze, którzy dołączając do akcji, pokazywali innym swoje wsparcie i zrozumienie dla wyzwań, przed którymi stoi cała branża.
Wyjątkowi przedstawiciele branży
Dekarzy nie mogło zabraknąć również w autorskim roczniku towarzyszącym – „Dekarze”, który od samego początku wtóruje akcji #DumnyDekarz. Ta unikatowa publikacja, stanowiąca zbiór wywiadów z profesjonalistami, doczekała się dotychczas czterech wydań prezentujących sylwetki szesnastu bohaterów. W szczerych rozmowach z ekipą projektu #DumnyDekarz odkryli przed czytelnikami nie tylko osobiste historie swoich zawodowych sukcesów, ale także podzielili się własnymi spostrzeżeniami na temat kondycji dekarstwa i jego przyszłości. Publikacja „Dekarze” to źródło życiowych inspiracji. Jej bohaterowie odsłaniają na jej łamach prywatną stronę życia, rolę jaką odgrywa w nim rodzina i najbliżsi, a także swoje nietuzinkowe pasje wypełniające im czas po pracy. To także biznesowy podręcznik autorstwa osób związanych z dekarstwem od lat, które prezentują w nim rozmaite perspektywy dotyczące prowadzenia działalności gospodarczej.
Bliżej dekarzy
O tym, jak bardzo potrzebne są akcje, takie jak #DumnyDekarz, świadczy także aktywność fanów zarówno w mediach społecznościowych, jak i ich fizyczna obecność podczas wspólnych spotkań branżowych podczas targów, warsztatów czy pikników organizowanych przez PSD. Od trzech lat #DumnyDekarz jest obecny wszędzie tam, gdzie są dekarze, podnosząc mniej i bardziej istotne tematy dla środowiska. Dzięki stronie fanów na Facebook’u, będącą wspólną platformą wymiany opinii i doświadczeń, #DumnyDekarz dociera zarówno do tych, którzy w zawodzie są od lat, tych, którzy dopiero w nim zaczynają, jak i osób stojących przed decyzją o jego wyborze. – Ta aktywność i obecność sprawia, że byliśmy, jesteśmy i chcemy być dalej dla wszystkich tych, którzy w dekarstwie widzą więcej niż tylko fantastyczną pracę. Dostrzegają w nim sposób na wyjątkowy styl życia oraz rozwój osobisty – podsumowuje Magdalena Zarzycka z zespołu Dakea.
Blisko od dwóch lat, pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, akcja #DumnyDekarz stawia na popularyz... czytaj więcej
Dzisiejsi dekarze to jedna z bardziej docenianych i szanowanych grup zawodowych w całej branży budowlanej. czytaj więcej
Jesteś dekarzem lub działasz w branży deweloperskiej/wykonawczej?
Zapisz się do naszego newslettera już dziś i bądź zawsze na bieżąco z informacjami o nowych produktach, promocjach i ofertach.
Jeśli nie należysz do tej grupy, ale chciałbyś uzyskać więcej informacji o ofercie marki Dakea, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.