Grudzień to dobry moment na podsumowania i refleksje. Jest to również idealny czas na snucie dalszych planów i wyznaczanie sobie nowych celów. Za nami cztery wspólne lata projektu #DumnyDekarz, który nieprzerwanie od 2019 roku, pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, działa na rzecz dekarstwa w Polsce. Mijający rok okazał się być wyjątkowy pod wieloma względami. Dumnodekarska inicjatywa zanotowała nie tylko rekordowy przerost obserwujących, ale do udziału w jej czwartej odsłonie zgłosiło się wielu dekarzy, z których wybrano siedmiu bohaterów. Swoje sukcesy miał także kanał na YouTube, który zyskał stałych widzów. Bezsprzecznie była to kolejna udana edycja. Wszystko dzięki dekarskim profesjonalistom.
Mocno w górę!
Niezaprzeczalną miarą popularności inicjatywy #DumnyDekarz jest duże zainteresowanie informacjami publikowanymi w jej kanałach społecznościowych. W 2022 roku odnotowano prawie dwukrotny wzrost fanów na fanpage akcji www.facebook.com/dumnydekarz, który obecnie obserwuje ponad dziesięć tysięcy użytkowników. Każdego dnia średnia ilość interakcji dekarskiej społeczności z projektem, przekłada się na czterysta różnych aktywności: lajków, wyświetleń, polubień czy komentarzy. Podobnym zainteresowaniem cieszą się filmy publikowane na dumnodekarskim kanale Youtube https://www.youtube.com/dumnydekarz, których ilość odtworzeń przekroczyła rekordowy milion. Zdaniem pomysłodawcy inicjatywy – producenta marki okien dachowych Dakea, jest to doskonałe zwieńczenie roku, który zgodnie z zapowiedzią, był innowacyjny także pod względem formy publikowanych treści. „Na przestrzeni ostatnich lat projekt #DumnyDekarz zyskał zupełnie nową formułę, która jak widać po jego wynikach, sprawdza się doskonale. Odejście od tradycyjnej drukowanej broszury DEKARZE, nie było łatwe, ale uzasadnione. Dekarze to bardzo otwarci ludzie, którzy dodatkowo potrafią długo i ciekawie opowiadać o swojej pracy. To z kolei spotyka się z dużym zainteresowaniem wśród naszych odbiorców. Dlatego, jest to kierunek, który chcemy kontynuować w przyszłości” – podkreśla Magdalena Zarzycka z zespołu Dakea.
Dumnodekarska brać
Akcja #DumnyDekarz zakorzeniła się trwale w świadomości jej odbiorców. Stała się marką premium podkreślającą misję tego wyjątkowego zawodu. Przejawem czego było zarówno duże zainteresowanie udziałem w tegorocznej edycji, jak i rosnąca popularność akcesoriów dekarskich sygnowanych jej logiem. Podczas dwumiesięcznej rekrutacji pozyskano wiele zgłoszeń od dekarzy z całej Polski, z których wyselekcjonowano siedmiu bohaterów. W trakcie letnich podróży po dekarskich dachach, ekipa #DumnyDekarz przejechała tysiące kilometrów, wykonała setki profesjonalnych zdjęć i nakręciła wielogodzinny materiał filmowy, aby przybliżyć szerszej publiczności to wyjątkowe rzemiosło. Całość zaowocowała jeszcze większą sympatią fanów inicjatywy. Na szczególną uwagę zasługują tu także znane i lubiane dekarskie box’y z oryginalną koszulką, czapką oraz wlepką #DumnyDekarz, których kilkaset rozdystrybuowane bezpłatne w trakcie czwartej odsłony projektu.
Z początkiem roku rozpoczyna się kolejny rozdział i nowa edycja akcji #DumnyDekarz, która z racji na przypadający piąty jubileusz, już zapowiada się interesująco. Po więcej szczegółów zapraszamy na Facebook https://www.facebook.com/dumnydekarz oraz kanał YouTube https://www.youtube.com/dumnydekarz. Warto być na bieżąco.
Jedynie z pozoru dekarstwo to zawód jak każdy inny. Zarówno warunki jego wykonywania, jak i inne wyzwania, ... czytaj więcej
Pierwsza połowa roku w projekcie #DumnyDekarz obfitowała w wiele nowości i ważnych wydarzeń. Po raz pierwsz... czytaj więcej
Choć lato jest jednym z najbardziej pracowitych okresów w dekarskich kalendarzach, żaden szanujący się prof... czytaj więcej
Jesteś dekarzem lub działasz w branży deweloperskiej/wykonawczej?
Zapisz się do naszego newslettera już dziś i bądź zawsze na bieżąco z informacjami o nowych produktach, promocjach i ofertach.
Jeśli nie należysz do tej grupy, ale chciałbyś uzyskać więcej informacji o ofercie marki Dakea, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.